جهان اسلام

زنان تروریست تحصیلکرده و گردان جدید التاسیس”مادرمان عایشه است

 

زنان این گردان برخی صاحب چند فرزند و برخی نوعروس و عده ای کم سن و سال هستند.

به گزارش شیعه ویوز ، گردانی جدید بر علیه ارتش سوریه در حلب شکل گرفته است این گردان (أمنا عایشه)”مادرمان عایشه است”نام دارد و از 27 زن در فاصله سنی 20تا 45 ساله تشکیل شده است.

رهبر این گردان که ام عمر نام دارد لیسانس ادبیات انگلیسی دارد و دیگر اعضای گردان دارای مدارک دانشگاهی در زبان عربی، داروسازی و… هستند ، زنان این گردان برخی صاحب چند فرزند و برخی نوعروس و عده ای کم سن و سال هستند.

اکثریت افراد این گردان در جنگ مستقیم بر علیه ارتش سوریه شرکت دارند و علاوه بر این در خط امداد نیز به تروریست ها کمک می کنند و همه به فنون نظامی کاملا آشنا هستند. امام عمر رهبر این گردان می گوید: این گردان اولین گردانی است که تمام اعضای آن را فقط زنان تشکیل می دهند، اعضای این گردان باید تحصیلکرده و صاحب توانایی بالا و آشنا به فنون جنگی باشند.

وی می افزاید در زمان تشدید درگیری ها، زنان این گردان وارد معرکه نمی شوند بلکه در پشت جبهه می ایستند و مانع از فرار تروریست ها از صحنه درگیری می شوند؛ دو روز پیش یک درگیری شدید رخ داد به زنان گفتم جلو نروید اما هر تروریستی را که از در حال فرار از خط پیشرو دیدید با سنگ بزنید تا به صحنه درگیری برگردد!

 

 {flvremote}http://dl.shiawaves.com/persian/videos/9207/0256/04-256.flv{/flvremote}

دانلود

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا