جهان اسلام

پایان مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق

سومین دوره مسابقات ملی قرآن گروهی بانوان عراق با برتری تیم دارالقرآن آستان مقدس حسینی(شعبه بابل) پایان یافت.

 

سومین دوره مسابقات ملی قرآن گروهی بانوان عراق با برتری تیم دارالقرآن آستان مقدس حسینی(شعبه بابل) پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن آستان مقدس حسینی؛ با فرارسیدن آخرین روزهای ماه رمضان سومین دوره از مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق که به همت دارالقرآن آستان حسینی و با همکاری موسسه قرآنی «بصائر» برگزار شد، به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، «امل المطوری» مسئول مرکز قرآنی بانوان با اشاره به پایان سومین دوره از مسابقات قرآن گروهی بانوان عراق که با مشارکت ۱۶ گروه به نمایندگی از عتبات و مزارات و مؤسسات قرآنی استان‌های مختلف عراق برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقه با طرح سوال‌های متنوع قرآنی در حوزه‌های مختلف حفظ، تلاوت، تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اطلاعات قرآنی و با نظارت کمیته داوری از استان‎های مختلف برگزار شد.

فاطمه منصوری، مسئول مؤسسه قرآنی بصائر نیز از اعلام تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در آیین اختتامیه خبر داد و تصریح کرد: تیم دارالقرآن آستان مقدس حسینی(شعبه بابل)، مجمع قرآنی استان بصره، تیم مزار سید الشبلی در بغداد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه نیز ضمن تجلیل از ۱۱۰ قاری شرکت کننده در ختم قرآن‌ رمضانیه، پرچم گنبد مطهر امام حسین علیه السلام به گروه نخست و جوایز ارزشمندی از طرف حرم مطهر به گروه‌های دوم و سوم این مسابقات اهدا شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا