جهان اسلام

آغاز عملیات پاکسازی تروریست‌ها در صحرای غربی تا مرز عربستان

یک منبع امنیتی عراق در فرماندهی عملیات الانبار از آغاز عملیات گسترده نظامی برای پاکسازی صحرای غربی، از سنی های تندروی داعش تا مرزهای سوریه و عربستان سعودی  در غرب استان الانبار خبر داد.

 

یک منبع امنیتی عراق در فرماندهی عملیات الانبار از آغاز عملیات گسترده نظامی برای پاکسازی صحرای غربی، از سنی های تندروی داعش تا مرزهای سوریه و عربستان سعودی در غرب استان الانبار خبر داد.

این عملیات با همکاری ارتش، نیروهای واکنش سریع، پلیس الانبار و نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق (الحشد الشعبی)آغاز شد.

این عملیات که در آن نیروهای هوایی و ائتلاف ضد داعش نیز حضور دارند، با هدف از بین بردن مخفی گاه ها و تونل های داعش صورت می گیرد.

گفتنی است سنی های تندروی داعش که از کشورها و ملیت های مختلف عضوگیری کرده بود، توانستند برخی شهرهای عراق و سوریه را اشغال کرده و جنایت های بی شماری مرتکب شوند.

 ولی پس از فتوای جهاد کفایی مراجع شیعه، نیروهای مردمی و ارتش عراق و سوریه، داعش یکی پس از دیگری شهرهای اشغال شده را از دست داد و متلاشی شد.

سنی های تندروی این گروه تروریستی هم اکنون در کوه ها و صحراها زندگی می کنند و ارتش و نیروهای مدافع از عتبات و مقدسات عراق (الحشد الشعبی) در پی پاکسازی کامل این کشور از لوث تروریست ها هستند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا