جهان اسلام

فعالیت های اخیر سازمان عمل اسلامی عراق در شهر مقدس نجف

سازمان عمل اسلامی عراق، به فعالیت‌های خود در شهر نجف اشرف ادامه می دهد

 

سازمان عمل اسلامی عراق، به فعالیت‌های خود در شهر نجف اشرف ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی در همین چارچوب طی روزهای گذشته حسین الحدراوی، عضو شورای عالی استان و نماینده سازمان عمل اسلامی عراق در شهر مقدس نجف، میزبان هیئتی از افسران اداره کل پلیس این شهر بود. در این دیدار در زمینه تحولات سیاسی و امنیتی در عراق بحث و گفتگو شد. 

همچنین هیئتی به نمایندگی از این سازمان که در رأس آنان علی الحدراوی، مدیر دفتر سازمان عمل اسلامی در شهر مقدس نجف حضور داشت، در بازی نهایی مسابقات والیبال شهدای عراق حضور یافت. الحدراوی در پایان بازی از داوران و تیم های اول و دوم تجلیل به عمل آورد.

علی الحدراوی همچنین طی حضور در انجمن ورزشی جوانان در منطقه الوهابی شهر مقدس نجف با اعضای این انجمن دیدار و گفتگو کرد. وی در این ملاقات از نقش سازمان عمل اسلامی عراق و تاریخچه افتخارآمیز آن و فعالیت‌های صورت گرفته در حمایت از خانواده‌های شهدای نیروی های مردمی عراق – حشد الشعبی – و نیروهای امنیتی، و نقش جهادی این سازمان در مقابله با گروه تروریستی داعش سخن گفت. الحدراوی در زمینه خدمت رسانی به ورزش و جوانان که مهم ترین آن ساخت ورزشگاه در منطقه الوهاب بود نیز توضیحاتی ارائه کرد.

وی همچنین دیداری با جمعی از جوانان ورزشکار و نمایندگانی از تیم های فوتبال محله ای استان نجف داشت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا