جهان اسلام

ابلاغ توصيه آيت الله العظمى شيرازي به هزاران موكب حسينی در سراسر عراق

مردان و زنان مومن زيارت خود در اربعین حسینی را با دعاء برای فرج حضرت بقية الله الاعظم عجل الله فرجه الشريف تکمیل نمایند.

 

مردان و زنان مومن زيارت خود در اربعین حسینی را با دعاء برای فرج حضرت بقية الله الاعظم عجل الله فرجه الشريف تکمیل نمایند.

موسسه مصباح الحسين (عليه السلام) با اعزام نمایندگان خود به استان های مختلف کشور عراق و مسیرهای منتهی به شهر مقدس کربلا پیام مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، را ضمن بازدید از موکب های خدماتی در زیارت میلیونی اربعین حسینی به این موکب ها ابلاغ نمود.

در این پیام ضمن ابلاغ سلام و دورد معظم له به خادمان حسینی و تقدیم هدایایی از طرف موسسه مصباح الحسین علیه السلام به موکب‌ها، توصیه‌هایی مبنی بر لزوم اتحاد تمامی شیعیان شرکت کننده در زیارت میلیونی اربعین حسینی اعم از خادمان موکب‌ها و زوار میلیونی اربعین، عنوان شد.

همچنین معظم له در پیام خود مانند گذشته، با تاکید بر قرار دادن امام حسین علیه السلام به عنوان محور اتحاد، خطاب به زائران میلیونی اربعین حسینی، افزودند: مردان و زنان مومن زيارت خود در اربعین حسینی را با دعاء برای فرج حضرت بقية الله الاعظم ارواحنا فداه تکمیل نمایند؛ به این اميد كه با دعاي همگانیِ ده‌ها ميليون مرد و زن مؤمن در راه زيارت كربلای معلى زمينه ظهور موفور السرور حضرت بقيت الله الاعظم عجل الله فرجه الشريف ايجاد گردد.

شایان ذکر است، تابلوهایی حاوی توصیه‌ها و رهنمودهای مرجعیت شیعه پیرامون دعا برای فرج به موکب‌ها اهداء و در مسیر پیاده روی نصب گرديد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا