جهان اسلام

تمجید بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از احیاگران مراسم عاشورای حسینی

بنیاد جهانی «آیت الله العظمی شیرازی» از احیاگران مراسم عاشورای حسینی تمجید کرد.

 

بنیاد جهانی «آیت الله العظمی شیرازی» از احیاگران مراسم عاشورای حسینی تمجید کرد.

«بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی» که مقر آن در واشنگتن می باشد طی بیانیه ای از تلاش شیعیان در احیای مراسم عظیم عاشورایی در شهر مقدس کربلا که بیش از 6 میلیون نفر از شیعیان از ملیت های مختلف در آن شرکت نمودند، تشکر نمود.

در بیانیه این بنیاد که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری شیعه ویوز نیز رسیده، آمده است:

«بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی» از کسانی که تمام تلاش خود را در راه تعظیم شعائر حسینی و شرکت در مراسم شهادت امام حسین علیه السلام و یاران و اصحاب وفادارش و همچنین ادارات خدماتی ، لوجستیکی و امنیتی که نقش ویژه ای در تسهیل امور مراسم میلیونی عاشورای حسینی داشتند کمال تشکر و تقدیر را دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی فعالیت های انجام شده برا یبرگزاری این مراسم در موفقیت آمیز بودن آن دخیل بوده و برپایی آن نمادی از اتحاد حسینیان سراسر جهان است، چرا که آنها با شرکت در این مراسم عزاداری ضمن نشان دادن وفاداری خود به «سید الشهدا علیه السلام» امر اهل بیت علیهم السلام را زنده می نمایند و این  نزد خدای منان پاداش بسیار بزرگی دارد.

این بیانیه در پایان افزود: در این روز است که احیاگران شعائر حسینی با این پیشینه و اعتقاد اعلام می کنندکه با الگو قرار دادن حضرت «اباعبدالله الحسین علیه السلام»  پشتیبان همه مظلومان و دشمن استبداد و طاغوت می باشند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا