جهان اسلام

اعتراض اداره اوقاف شیعیان به ترویج همجنسگرایی درعراق

اوقاف شیعیان عراق ترویج همجنسگرایی در عراق را محکوم کرد.

 

اوقاف شیعیان عراق ترویج همجنسگرایی در عراق را محکوم کرد.

اداره اوقاف شیعیان عراق طی بیانیه ای، به نمایش در آمدن نماد همجنسگراها بر فراز کنسولگری ‌آمریکا در اربیلِ عراق را محکوم کرده و آن را اهانت به اعتقادات دینی و اخلاقیات مردم عراق دانست.

در بیانیه اداره اوقاف شیعیان عراق آمده است، از اقدام توهین آمیز کنسولگری آمریکا در اربیل و بالا بردن پرچم همجنسگراها بر فراز ساختمان کنسولگری آمریکا در اربیل با خبر شدیم و اعلام می کنیم که این اقدام نشان دهنده نیت شوم و پلید آمریکا برای توطئه علیه فرهنگ مسلمانان و مبانی دینی مسلمانان است.

این بیانیه در ادامه افزود: این اقدام همچنین نشان می دهد که آمریکایی ها هیچ احترامی برای احساسات دینی مردم، آن هم در ماه مبارک رمضان قائل نیستند و ما نیز تاکید می کنیم که توهین به اخلاقیات و اعتقادات یک ملت به هیچ وجه نمی تواند با بهانه هایی همچون آزادی بیان صورت بگیرد.

اوقاف شیعیان در ادامه افزود: همان طور که روشن است، این اقدام، ریشه در توطئه ای عمیق برای فاسد ساختن جوانان ما و تغییر فرهنگ اصیل عراق دارد؛ چراکه فرهنگ عراق همان فرهنگی است که قهرمانان دلاوری را تربیت کرد که توانستند جمجمه داعش را در هم بشکنند و توطئه هم پیمانان و حامیانش را نقش بر آب سازند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این اقدام توهین آمیز کنسولگری ‌آمریکا در اربیل، از دولت و پارلمان عراق می خواهیم اقدامات ضروری برای پیشگیری از چنین اقداماتی را انجام دهند و اجازه ندهند عده ای در عمق کشور عراق بخواهند به احساسات دینی و اخلاقیات و اعتقادات ملت این کشور اهانت کنند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا