جهان اسلام

استان میسان، ایستگاه بعدی پزشکان بدون حقوق

بیمارستان تخصصی الکفیل، طی طرحی با عنوان «پزشکان بدون حقوق» در حال معاینه رایگان مردم کشور عراق است.

 

بیمارستان تخصصی الکفیل، طی طرحی با عنوان «پزشکان بدون حقوق» در حال معاینه رایگان مردم کشور عراق است.

در ادامه این پروژه که هدف از آن کمک به قشر نیازمند و محروم جامعه عنوان شده است، پزشکان به منطقه «المجر» در استان میسان عراق رفته و خدمات پزشکی درمانی خود را به صورت رایگان در اختیار مردم نهادند.

بیماران نیز، پس از معاینات اولیه در صورت لزوم برای درمان های تکمیلی و یا عمل جراحی احتمالی به بیمارستان تخصصی الکفیل واقع در شهر مقدس کربلا معرفی می گردند.

دکتر «حیدر البهادلی» رییس بیمارستان تخصصی الکفیل در اینباره گفت: بیمارستان تخصصی الکفیل، بدستور آستان مقدس عباسی توجه ویژه ای به این پروژه دارد؛ چرا که امکان درمان برای افراد محروم و بی بضاعت جامعه را فراهم نموده و از سوی ایشان مورد استقبال قرار گرفته است.

وی تیم پزشکی شرکت کننده در این پروژه را پزشکان عراقی و غیر عراقی با تخصص های داخلی، اطفال، زنان، پوست، چشم و ارتوپد، معرفی نمود و افزود: تا کنون این پروژه توانسته است به بیش از هزار شهروند عراقی خدمت رسانی نماید.

وی این ایستگاه را اولین ایستگاه تیم «پزشکان بدون حقوق» در استان میسان توصیف نمود و افزود: خدمات این پروژه به زودی به سایر مناطق این استان بسط داده خواهد شد، تا آنجا که همه مناطق فقیر نشین و محروم این استان و استان های دیگر عراق را در بر خواهد گرفت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا