جهان اسلام

جهاد نکاح و قانون رضاع کبیر،فرصتی برای شیاطین وهابی

به گزارش شیعه ویوز ، مفتی های وهابی از ابتدای جنگ در سوریه در فراخوانی خفت بار ، از دختران و زنان اهل تسنن ، درخواست نمودند که برای ارضای جنسی نیروهای ضد شیعی به سوریه رفته و به جهاد نکاح روی آورند. یکی از کسانی که این فتوای ننگین را صادر کرده است محمد العریفی می باشد که ادعا کرده دختران و زنان اعم از شوهر دار و بی شوهر میتوانند برای کمک به جهادگران در سوریه یا کسانی که علیه شیعه قیام مسلح کرده اند به سوریه بروند و با ارضای جنسی ساعتی با آنها ، راه بهشت را برای خودشان هموار کنند!طبق نظر مفتی های وهابی ، دختران و زنان بدون هیچگونه عقد و یا صیغه ، می بایست خود را در اختیار مسلحان شورشی سوریه قرار دهند ، این در حالی است که این عمل طبق فرموده خدای متعال در قرآن ، زنا و فحشا محسوب می شود و شیوخ وهابی، اینچنین زنان سنی را بعنوان ابزاری جهت ارضای شهوات به رسمیت می شمارند.

 

نکته قابل تامل آن است که مولوی های تندروی وهابی، شیعه را به جرم اطاعت از قانون الهی ِمتعه ، که بر اساس آیات و روایات ، ازدواجی با تدبیر و عقد و طبق فرمایش خدای متعال وسیره رسول خدا صلی الله علیه و آله صورت می گیرد را به شهادت می رسانند و ازدواج طبق قانون و احکام شرع را نمی پذیرند.

آنان همسران و دختران خود را در اختیار شورشیان تکفیری سوریه قرار می دهند و اوج شهوت رانی و بی غیرتی خود را با افتخار به رخ جهانیان می کشند.

مفتی های وهابی معتقدند این عمل وقیحانه ، به تبعیت از قانون جعلی رضاع کبیر صورت می پذیرد که متاسفانه این قانون در بسیاری ازکتب معتبر نزد اهل تسنن نقل شده و در حال حاضر جمع کثیری از مفتی های اهل تسنن بر آن تاکید دارند.

 

محمد طاهر بن عاشوركه یكى از مفسران نامدار اهل تسنن به شمار مى رود در كتاب تفسیر التحریر والتنویر ، ج4، ص297 تصریح مىكند كه می بایست طبق سیره عایشه ی حمیرا بوده است  و شیر دادن به مردان سبب محرمیت می شود..

 

براین اساس جمعیت انبوهی از زنان و دختران تونسی و سعودی و کشورهای دیگر برای شرکت در جهاد نکاح و تبعیت از سیره بزرگانشان به سوریه رفتند و خبرگزاری ها خبر داده اند که یک تونسی، خواهر کم سن و سال خود را به منظور ادای جهاد نکاح به سوریه برد.

اوج ننگ و خباثت وهابی ها تا آنجا پیش رفت که تازه داماد لیبیایی، این عکس را با افتخار در مراسم عروسی اش انداخته است که بر روی پلاکارد نوشته شده است:

«امشب، شب عروسی من است. من آماده ام تا همسرم را به مجاهدین [(شورشیان سلفی)] درسوریه هدیه دهم تا بشار اسد را ساقط کنند.»

پس از اعلان فتوای جهاد نکاح ، دهها هزار تن از زنان و مردان سنی مذهب که این فعل قبیح را با عقل و شرع تطبیق نمودند و حقیقت را دریافتند ، به مذهب حقه تشیع و به سیره نورانی صدیق اکبر امیرالمومنین علی علیه السلام روی آوردند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا