جهان اسلام

سازمان عمل اسلامی عراق: حشدالشعبی بالاتر از آن است که شخصی مانند اردوغان برایش اظهار نظر کند

یکی از سازمان های مردم نهاد عراقی، به سخنان مداخله جویانه اردغان، واکنش نشان داد.

 

یکی از سازمان های مردم نهاد عراقی، به سخنان مداخله جویانه اردغان، واکنش نشان داد.

شیخ «علا الاسدی» مسئول بخش عقیدتی دفتر «سازمان عمل اسلامی عراق» در واکنش به سخنان «رجب طیب اردغان» رئس جمهور ترکیه» گفت: اظهار نظر های اردوغان در مورد نیروهای مردمی ـ حشد الشعبی ـ که این نیروها را، تروریستهایی سازمان یافته خوانده بود؛ حرفی کاملا غیر منطقی و از شخصی می باشد که خود حامی اساسی تروریست ها، علی الخصوص ترویست های داعش است.

وی افزود: اردوغان باید حد و حدود خود را در مورد امور مربوط به کشور عراق رعایت نماید ودست از دخالت در اموری که به او مربوط نمی شود بردارد.

شیخ علا الاسدی در ادامه تصریح کرد: اردوغان با این سخنانش، پرده از اهداف شوم خود برداشت و نشان دادکه هدفی جز کاشتن بذر فتنه و طایفه گری در بین ملت عراق ندارد.

مسئول بخش عقیدتی دفتر سازمان عمل اسلامی عراق تاکید کرد: اردوغان با تعمد خاصی به نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق توهین و تهمت ناروا می زند، در حالی که این نیروها با جان فشانی در نبرد با تروریست های وهابی مسلک و جنایتکار داعش، توانست از پیشروی آنها در عراق جلوگیری کند و خاک و ناموس خود را حفظ کند.

وی در پایان سخنانش گفت: اردوغان باید بداند که حشد الشعبی عراق، نیرویی رسمی و یکی از زیر مجموعه های وزارت دفاع عراق می باشد و او با سخنانش به دولت، حکومت و کشور عراق بی احترامی نموده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا