جهان اسلام

زائران شهر مقدس کاظمین در امنیت کامل

تدابیر لازم برای تامین امنیت زائران شهر مقدس کاظمین اتخاذ شده است.

 

تدابیر لازم برای تامین امنیت زائران شهر مقدس کاظمین اتخاذ شده است.

«ژنرال عبدالجلیل الربیعی» فرمانده عملیات بغداد در سخنانی تاکید کرد: طرح امنیتی ویژه زیارت «امام موسی کاظم علیه السلام» به خوبی و با بازه بالا درحال اجرا است.

به گزارش سومریه نیوز، «الربیعی» گفت: نیروهای امنیتی تمامی تدابیر لازم را برای امنیت کامل زائران و عزاداران محترم چه در مسیر آمدن و چه در مسیر بازگشت در نظر گرفته اند.

وی افزود: طر ح های امنیتی ما برای حفظ امنیت هرچه بیشتر زائران و شیعیان اهل بیت علیهم السلام با موفقیت کامل روبرو شده و پس از مراسم عظیم فردا، طرح حفاظت از زائران گرامی برای بازگشت به شهر دیارشان صورت خواهد گرفت.

فرمانده عملیات بغداد با اشاره به اینکه شمار زائران امسال، بیش از سال های گذشته است؛ تصریح کرد: تمامی سرویس های امنیتی عملکرد خوبی در این مراسم از خود نشان داده اند و واکنش ها به هر موضوع و اتفاقی سریع و صحیح بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات امنیتی و اطلاعاتی نقش بزرگی در جلوگیری از اجرای طرح ها و نقشه های سنی های تندروی داعش  داشته است، اضافه کرد: اوضاع در شهر مقدس کاظمین و بغداد کاملا تحت کنترل کامل است و در پی آمادگی بخش های مختلف اطلاعاتی، طبق برنامه پیش می رود

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا