عتبات و اماکن مقدسه

ثبت آستان قدس علوى در فهرست حاميان کودکان جنگ زده

آستان مقدس علوى از سوی یونیسف، در فهرست «حاميان کودکان جنگ زده» ثبت شد.

 

آستان مقدس علوى از سوی یونیسف، در فهرست «حاميان کودکان جنگ زده» ثبت شد.

صندوق حمایت از کودکان ملل متحد ـ یونیسف ـ آستان مقدس علوی را، در لیست حامیان پروژه های حمایت از کودکان وآوارگان به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس علوی «اسموند لاک» مدیر «پرونده امور کودکان جنگ زده» در سازمان جهانی یونیسف به همراه «حبیب الحسنی» مدیر «طرح حمایت از آوارگان در این سازمان» به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شده و با حجت الاسلام سید نزار حبل المتین دیدار وگفتگو کردند.

طی این دیدار طرح حمایت از کودکان جنگ زده و به ویژه جذب کودکان ونوجوانانی که فریب تبلیغات افراطی سنی های تندروی داعش قرار گرفته اند، بررسی شده و راهکارهای بازگشت این کودکان به زندگی طبیعی مورد بحث قرار گرفت.

«حجت الاسلام حبل المتین» در این گفتگو، با اشاره به گوشه ای از طرحهای امدادرسانی به آوارگان و خانواده های جنگ زده، آمادگی کامل آستان مقدس علوی را، برای شرکت در طرحهای امداد رسانی، فرهنگی و تبلیغاتیِ ویژه حمایت از کودکان جنگ زده اعلام کرد

در ادامه این دیدار، مدیر «پرونده حمایت از کودکان جنگ زده» در سازمان یونیسف، «آستان مقدس علوی» را در لیست حامیان پروژه های حمایت از کودکان وآوارگان به ثبت رساند.

«اسموند لاک» در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت گسترده ی این آستان، در طرحهای امدادرسانی به آوارگان؛ از تلاش آنان در روند سرشماری و ثبت دقیق تعداد و اسامی آوارگان قدردانی نموده واین کار را جهت شناسایی نیازها ومقدار کمک ها ضروری خواند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا