عتبات و اماکن مقدسه

عروس ایتالیایی در حرم امام رضا علیه السلام مسلمان شد

یک بانوی ایتالیایی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

 

یک بانوی ایتالیایی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

این بانوی ایتالیایی 38 که «رگسانا النا نگرا» نام دارد، یک روان شناس است که مدرک پروفسوری خود در این رشته را از دانشگاه فرانسه گرفته و در حال حاضر در دانشگاه «رم» در رشته جامعه شناسی تحصیل می کند.

وی درباره تشرف خود به دین اسلام، می گوید: تلاش داشتم تا راهی را برای ایجاد آرامش و افزایش نزدیکی به خداوند و نیز درمان بسیاری از بیماران بیابم و در این میان دین اسلام را واجد تمام این ویژگی ها یافتم.

خانم «النا نگرا» ادامه داد: من حدود یک ماه سنی مذهب بودم، ولی با تحقیق بیشتر دریافتم که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله جانشین خویش را به درستی انتخاب و معرفی نموده اند و به همین دلیل مذهب شیعه را برگزیدم.

وی که برای اولین بار در حرم مطهر امام رضا علیه السلام حضور یافته است، افزود: من برای تشرف به اسلام قرآن را مطالعه کردم و هم‌اکنون به مطالعه نهج‌البلاغه و کتاب‌های احادیث مشغولم، زیرا این کتب به خوبی می‌توانند من را به اصل این دین والا راهنمایی کنند.

«رگسانا النا نگرا» افزود: آشنایی با خاندان ائمه اطهار علیهم السلام، زمینه‌ای را فراهم می‌سازد تا انسان بتواند در راستای دین اسلام گام بردارد و با معارف عمیق و والای این دین آشنا شود.

 این بانوی تازه مسلمان ایتالیایی، بهترین راهکار برای تازه مسلمانان را، مطالعه فراوان کتب تاریخی و احادیث اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: این مطالعات می‌تواند انسان‌ها را به حقیقت وجودی دین اسلام، رهنمون کند.

گفتنی است، همسر این بانوی شیعه نیز یکی از شیعیان اهل استان آذربایجان ایران است که مقیم کشور ایتالیا است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا