عتبات و اماکن مقدسه

ارائه خدمات درمانى شبانه روزى در كلينيک آستان مقدس علوى طی ایام اربعین

کلینیک درمانی وابسته به آستان علوی طی ایام اربعین حسینی به صورت شبانه روزی پذیرای تمامی زائرانِ بيمار مى باشد.

 

 

 

کلینیک درمانی وابسته به آستان علوی طی ایام اربعین حسینی به صورت شبانه روزی پذیرای تمامی زائرانِ بيمار مى باشد.

این کلینیک درمانی، یکی از مهمترین بخشهای خدماتی آستان علوی بوده و با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات فوریتهای پزشکی و امداد و نجات خدمات قابل توجهی به زائران، ارائه مى كند.

قاسم محمد، نماینده آستان در این کلینیک درمانی و مسؤول كميته ى فوريتهاى پزشکی گفت: با توجه به حضور ملیونی زائران اربعين طرح سالانه ى ايجاد خروجى هاى اضطرارى در داخل حرم و صحن مطهر را به اجرا در آورديم. طبق این طرح سه نقطه ی مهم در اماکن ویژه ای از صحن مطهر در نظر گرفته شده و حتی در هر نقطه سه نفر امدادگر با در اختیار داشتن تجهیزات و فوریتهای پزشکی  آماده رسیدگی به بیماران و مصدومین احتمالی حوادث ناخواسته می باشند.

وی افزود: اداره كل بهداشت و درمان استان نجف نیز، مقدار قابل توجهى از دارو و تجهيزات پزشکی را در اختيارمان گذاشته و ده ها تن داوطلب از دانشکده پزشکی و داروسازی و پرستاری از دانشگاه کوفه به صورت داوطلبانه و افتخاری با ما همکاری می کنند.

وی تاکید کرد: طی چند روز گذشته تاکنون بیش از 3 هزار تن به کلنیک درمانی آستان مراجعه کرده اند و پرسنل کلینیک آستان در دو بخش آقایان و بانوان آماده خدمت رسانی به تمامی زائران عتبات مى باشند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا