عتبات و اماکن مقدسه

اعلام موفقیت برنامه ویژه آستان مقدس علوی در سالروز شهادت پیامبر

آستان مقدس علوی از موفقیت برنامه خدمت رسانی به زائران حرم امیر المومنین علی علیه السلام در سالروز شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خبر داد.
به گزارش شیعه ویوز «فائق الشمری» عضو شورای اداری آستان مقدس علوی گفت: به توصیه مهندس «یوسف الشیخ» دبیرکل آستان مقدس علوی، همه بخش های این آستان انرژی و امکانات خود را به منظور تهیه همه لوازم مورد نیاز زائران حرم امیر المومنین علیه السلام به کار گرفتند تا مراسم شهادت پیامبراکرم صلی الله علیه و اله برگزار شود.
الشمری افزود: بخش سلامت و بهداشت و محیط آستان مقدس علوی 5 مرکز تخصصی پزشکی را در اطراف صحن حیدری و مهمانسراهای وابسته به این آستان مقدس مستقر کرد که 25 پزشک مرد و زن و 50 پرستار و 40 داوطلب از کادر درمانی در این کار مشارکت داشتند.
وی ادامه داد: سه تن دارو و لوازم پزشکی مختلف در این مراکز پزشکی گذاشته شد و هزاران ماسک بین زائران توزیع شد. این مراکز پزشکی هزاران بیمار را مداوای سرپایی نمودند.
الشمری گفت: هشت آمبولانس متعلق به آستان مطهر علوی برای انتقال بیماران اورژانسی به بیمارستان های استان نجف اشرف مستقر شدند و 40 بیمار بدحال را به این بیمارستان ها منتقل کردند.
این عضو شورای اداری آستان مطهر علوی افزود: کمپین های ضد عفونی روزانه و دوره ای فعالیت خود را همچنان ادامه می دهند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا