عتبات و اماکن مقدسه

یک جوان فرانسوی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد

یک جوان فرانسوی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان مقدس رضوی، پس از ادای شهادت های سه گانه به دین اسلام گروید.

 

یک جوان فرانسوی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان مقدس رضوی، پس از ادای شهادت های سه گانه به دین اسلام گروید.

وی که خود را دَنِیل معرفی کرده، درباره علت علاقه خود به دین اسلام گفت: برای نخستین بار که به ایران سفر کردم از تمام اماکن تاریخی و مساجد شهرهای مختلف دیدن نمودم و حس بسیار خوبی پیدا کردم. 

وی افزود: با مشاهده مساجد علاقه فراوانی نسبت به مسایل اعتقادی و عقاید مسلمانان پیدا کردم و پس از گفتگو با همراه خود علاقه من بیشتر شد. 

این جوان فرانسوی که پس شیعه شدن نام علی را برای خود برگزیده، اظهار داشت: بعد از بازگشت به کشورم، در باره اسلام و گرایش‌ های مذهبی مختلف آن بسیار تحقیق کرده و کتب و مقالات مختلفی را مطالعه نمودم. 

علی ادامه داد: برای نخستین بار که به مشهد سفر کردم نسبت به این مکان مقدس کشش خاصی داشتم و اکنون که این اتفاق در این مکان صورت گرفته، آن را هدیه‌ ای از جانب خدا می‌ دانم.

گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون 9 نفر در حرم مطهر رضوی به دین اسلام گرویدند که شامل 5 مرد از کشورهای روسیه، هندوستان، کانادا، ژاپن، فرانسه و 4 زن از کشورهای تایلند، سوئد، افغانستان و رومانی می شوند. 

ناگفته نماند که این تنها تعدادِ کسانی است که مسلمان شدن خود را در دفتر امور زائران غیر ایرانی اعلام نموده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا