عتبات و اماکن مقدسه

خیل عظیم زائران کربلا در شب ولادت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

شهر مقدس کربلا به مناسبت شب ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مملو از خیل عظیم زائران بود.

 

 

 

شهر مقدس کربلا به مناسبت شب ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مملو از خیل عظیم زائران بود.

بین‌الحرمین شب گذشته(۳۱ فروردین‌ماه) به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت مملو از زائرانی بود که خود را از استان‌های مختلف عراق و برخی کشورهای جهان به شهر مقدس کربلا رسانده‌ بودند تا در شب ولادت امام مهدی ارواحنا فداه در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام باشند.

در همین راستا، تدابیر امنیتی و خدماتی گسترده‌ای در کربلا اتخاذ شده و آستان‌های مقدس حسینی و عباسی تمام توان خود را برای خدمت به زائران به کار گرفته‌اند.

حاج ریاض نعمه السلمان، رئیس بخش مواکب و هیئت‌های حسینی در عراق و جهان وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی در این باره گفت: ۵۳۹ موکب از شهر مقدس کربلا و خارج از آن وظیفه خدمت‌رسانی به زائران را برعهده دارند.

همچنین، زائران کربلایی در جوار مقام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در این شهر، ۱۱۸۵ شمع به تعداد سال‌های عمر شریف آن حضرت روشن کردند.

پیش از این، فرماندهی پلیس شهر مقدس کربلا در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح امنیتی ویژه تأمین امنیت مراسم نیمه شعبان زیر نظر فرماندهان امنیتی و با همکاری بخش‌ها و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی نیروهای مختلف تدارک دیده شده و هدف از آن تامین امنیت کامل این شهر برای برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه است.

 

 

اخبار مرتبط

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا