عتبات و اماکن مقدسه

دعوت رسمی از نماینده پاپ در عراق برای شرکت در جشنواره بین المللی «ربیع الشهاده»

نمایندگان آستان مقدس حسینی با نماینده رسمی و سفیر پاپ در عراق دیدار و گفتگو کردند.

 

نمایندگان آستان مقدس حسینی با نماینده رسمی و سفیر پاپ در عراق دیدار و گفتگو کردند.

«آلبرتو اورتگا» سفیر واتیکان در عراق، میزبان نمایندگان آستان مقدس «امام حسین علیه السلام» بود و دو طرف در موضوعات مختلف با یکدیگر گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حسینی، در این دیدار که مدیر مرکز رسانه بین الملل و نیز بخش فعالیت های بین الملل این آستان مقدس، آقایان ، «صباح الطالقانی» و «حسین السلامی» به تشریح فعالیت های بخش رسانه ای آستان مقدس حسینی و پوشش برنامه های مذهبی و برگزاری مراسم های بین المللی پرداختند.

آنها در ادامه هدف از این گونه فعالیت ها را، معرفی امام حسین علیه السلام، معرفی فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به عنوان بهترین و صحیح ترین الگوی زندگی، حفظ وحدت ملی عراق و نشان دادن واقعیت های جامعه این کشور توصیف کردند.

نمایندگان آستان مقدس حسینی، همچنین از سفیر پاپ در عراق و میسیونرهای مسیحی به صورت رسمی برای حضور در «جشنواره بین المللی فرهنگی ربیع الشهادة» دعوت به عمل آوردند.

«آلبرتو اورتگا» سفیر واتیکان در عراق نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان حرم «امام حسین علیه السلام» در محل سفارت واتیکان در بغداد، سفر خود به شهر مقدس کربلا و حضور در حرم مطهر حسینی را از به یادماندنی ترین لحظات عمر خود خواند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا