اخبارجهانعراق

آمادگی برای استقبال از زائران میلیونی زیارت اربعین ادامه جلسات امنیتی و خدمات رسانی در نجف اشرف

برگزاری جلسات خدماتی و هماهنگی به مناسبت زیارت اربعین امام حسین علیه السلام با حضور هاشم الکراوی معاون استاندار نجف و مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف در نجف اشرف ادامه دارد.

خبرگزاری اخبار شیعه در گفتگو با الکراوی در جریان جزئیات این جلسات قرار گرفت ، معاون استاندار نجف بر تلاش‌های انجام شده به منظور هماهنگی میان تمامی ادارات و سازمان های دست اندرکار زیارت اربعین تاکید و افزود با توجه به استقبال میلیونی زائران حسینی از همه کشورهای جهان، به منظور ارائه ی خدمات لازم به زائران ، دستورالعمل هایی برای ادارات مختلف مطابق با شرح وظایف آنان تهیه شده و تمامی مجموعه های ذیربط در آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اقدامات یکی از شرکت های مجری مشارکت کننده در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین در مسیر مواصلاتی تا شهر مقدس کربلا اظهار داشت : مکانیزم های خدماتی مناسبی برای رفاه حال شرکت کنندگان در زیارت اربعین در نظر گرفته که از جمله آن ها آماده سازی تعداد زیادی تانکرهای آب آشامیدنی برای مواقع اضطراری برای رفاه حال زائران است.

الکراوی افزود: هماهنگی های لازم با طرف ایرانی انجام شده است تا خودروهایی که برای حمل و نقل زائران اعزام شده اند ، در ورودی استانداری نجف تحت نظارت مدیریت ادارات خدماتی استانداری فعالیت نمایند.

وی تاکید کرد : همچنین سایتی برای معرفی خودروهای ایرانی و چگونگی فعالیت آنان ، برای زائرانی که از محور جنوبی قصد تردد دارند ، راه اندازی شده است.

الکراری خاطرنشان کرد: با پیش بینی های لازم هنگام تهیه برنامه ها جهت اجرای هر چه مطبوب تر زیارت اربعین ، تلاش گردیده کوچکترین توقف و خللی در مسیر عبور خودروها در جاده ها و محورهایی که زائران در طول مسیر زیارت اربعین تردد دارند ، پیش نیامده ، تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از زائران حسینی آن گونه که شایسته است پذیرایی و استقبال نماییم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا