اخبارجهانجهان اسلام

راه اندازی پروژه خدمات رسانی موسسه مصباح الحسین به مناسبت زیارت اربعین

هیات نمایندگی مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام از راه اندازی و شروع پروژه خدمات رسانی حسینی خود به مناسبت زیارت اربعین خبر داد.

در اولین مسیر شروع حرکت زائران اربعین حسینی که از منطقه رأس البیشه از منتهی الیه استان بصره عراق انجام می شود ، موسسه مصباح الحسین علیه السلام حضور چشمگیر خود را به ثبت رسانده و بدین ترتیب از راه اندازی پروژه سالانه خدمات حسینی خود رونمایی کرد.

این موسسه که زیر نظر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیرازی فعالیت می کند، از اعزام هیاتی متشکل از عبدالصاحب الکیشوان مدیر موسسه و حسین العدلی مسئول اداره روابط عمومی برای بازدید از استان بصره و همراهی با زائرانی که در مشّایه اربعین از اولین نقطه در راس البیشه در این زیارت با شکوه میلیونی مشارکت کرده اند ، نیز خبر داده است.

عبدالصاحب الکیشوان اظهار داشت که این هیات با تعدادی از جوانان داوطلب که با برخی از پروژه های موسسه همکاری می کنند ، در طول این سفر ملاقات کرد و سلام ریاست موسسه جناب آقای شیخ مصطفی محمدی را به مردم بصره ابلاغ و از تلاش ها و گام های موثر و پربرکت آنان برای برگزاری باشکوه زیارت اربعین و خدمات رسانی مطلوب به زائران در طول مشّایه اربعین قدردانی نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا