اخبارجهانجهان اسلامعراق

وزیر ترابری عراق در شهر مقدس کربلا از اجرای طرح ویژه برای زیارت اربعین خبر داد

رزاق محيبس السعداوي وزیر ترابری عراق روز یکشنبه ضمن تاکید بر آمادگی کامل این وزارتخانه برای پذیرایی از زائران امام حسین علیه السلام در ایام اربعین ، از اجرای طرح ویژه حمل و نقل از طریق گذرگاه های مرزی، خبر داد.

السعداوی در بیانیه ای مطبوعاتی که خبرگزاری اخبار شیعه آن را دریافت کرده ، گفت: سفر من به استان کربلا به دستور محمد شياع السوداني نخست وزیر عراق ، برای بازدید از عملیات اجرائی و بررسی انجام فعالیت های مربوط به مقدمات زیارت اربعین امام حسین علیه السلام انجام شده است.

وی هم چنین تاکید کرد وزارت ترابری در برنامه خود ، پذیرائی از زائران را از گذرگاه های مرزی ، در اولین روزهای آغاز مشّایه اربعین پیش بینی کرده و با ناوگان حمل و نقل مجهزی که در نظر گرفته شده ، زائران را به شهر مقدس کربلا منتقل خواهد کرد.

السعداوی در پایان گفت: اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که زیارت اربعین سال جاری نسبت به سال های گذشته بزرگ ترین و باشکوه ترین زیارت خواهد بود ، از این رو، این وزارتخانه با آماده سازی پایانه ها و فرودگاه ها ، تمامی امکانات حمل و نقل هوایی و زمینی و ریلی خود را برای پذیرایی از زائران امام حسین علیه السلام بسیج کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا