اخباراروپاجهان

برگزاری راهپیمایی بزرگ جوامع شیعه سوئد در مالمو در حمایت از ثقلین به مناسبت عاشورای حسینی

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره واقعه جاودانه و عظیم عاشورای حسینی ، جوامع شیعیان سوئد در شهر مالمو گرد هم آمده و در راهپیمایی بزرگ در حمایت از ثقلین ( قرآن و اهل بیت پیامبر ) شرکت کردند.

صدها تن از محبان اهل بیت علیهم السلام در شهر مالمو سوئد در فضایی حسینی و با نظم و سازماندهی تشکیلاتی قابل تحسین ، با یادآوری مصیبت های وارده به اهل بیت پیامبر اکرم ، فرا رسیدن سالروز عاشورای امام حسین علیه السلام را تسلیت و تعزیت گفتند.

برگزارکنندگان این راهپیمایی اعلام کردند که در این مراسم عزای حسینی صدها تن از پیروان اهل بیت علیهم السلام از جوامع شیعه مقیم شهر مالمو سوئد و علاوه بر آن ها ، اهالی شهرهای دیگر که به منظور شرکت در این مراسم عزاداری به این شهر آمده بودند ، حضور داشتند.

برگزار کنندگان در ادامه افزودند که که شرکت کنندگان در این راهپیمایی حمایت همه جانبه خویش را از ثقلین یعنی کتاب خدا و اهل بیت علیهم السلام اعلام کردند.

آن ها در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین پاسخ به توهین ها و هتک حرمت های صورت گرفته به مقدسات اسلامی ، برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز این چنینی است تاکید کردند که برگزاری این گونه تجمع ها، علاوه بر احیای آموزه های حیات بخش قرآن و اهل بیت ، معرف آرمان ها و ارزش های بزرگ اسلامی بوده و مردم دنیا را دعوت به حقیقت و عدالت می نماید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا