اخباراروپاجهان

تشرف یک بانوی آلمانی به دین اسلام و مذهب تشیع در مرکز فرهنگی امام حسین در آلمان

یک خانم آلمانی به نام امی مالوری گوین در شهر بنزهایم ایالت هسن آلمان به دین مبین اسلام مشرف شد.

وی پس از علاقمندی به اسلام ، برای انتخاب مذهب میان مذهب تشیع و مذاهب اهل تسنن ، دچار تردید بوده اما با شرکت در جلسات مرکز فرهنگی امام حسین علیه السلام در آلمان و شنیدن سخنرانی های آن مرکز به زبان آلمانی ، مذهب حقه شیعه اثنی عشری را برمی گزیند.

خانم امی مالوری گوین که پس از چند ماه تحقیق ، به حقانیت مذهب اهل بیت علیهم السلام پی برده است ، دلیل اصلی گرویدن و اعتقاد خود به مذهب حقه شیعه را ، قیام امام حسین علیه السلام ، و دشمنی ورزیدن برخی از افراد زاهدنما که با کج فهمی و برداشت غلط از مبانی دینی ، اما با نام دین ، در زمان آن امام بزرگوار به مقابله با او برخاستند ، ذکر کرده است.

این خانم تازه مسلمان که علاقه شدیدی به امام حسین علیه السلام و مقام والای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دارد ، پس از تشرف به اسلام و تشیع ، نام زهرا را برای خود برگزیده است.

این اتفاق مبارک را که بایستی بدون تردید از برکت ماه محرم و اهل‌بیت علیهم السلام دانست ، در چهارم محرم سال جاری در مرکز فرهنگی امام حسین علیه السلام در آلمان رخ داده است.

لازم به ذکر است هدایایی از سوی مرکز فرهنگی امام حسین علیه السلام و نیز مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام ، به ایشان اهداء گردید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا