اخبارپاکستانجهان

توطئه عملیات بزرگ سنی های تند روی داعش در پاکستان

همزمان با تشدید تدابیر امنیتی در مناطق مختلف پاکستان در آستانه عید قربان یک شبکه تروریستی متعلق به سنی های تند روی داعش که درحال طراحی عملیات‌های بمب‌گذاری بود، متلاشی و ۹ نفر بازداشت شدند.

دایره ی ملی مبارزه با تروریسم در پاکستان اعلام کرد که چند عنصر از سنی های تند روی داعش که درحال طراحی عملیات‌های خرابکارانه ی بزرگی از جمله بمب‌گذاری‌ها در آیین‌های عید قربان و تجمعات عمومی بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

به گفته این مسوولان، ۹ نفر از جمله یک زن که در صدد هدف قراردادن غیرنظامیان در ایام عید قربان بودند، بازداشت شدند و توطئه آنان برای عملیات بزرگ تروریستی خنثی شد. عملیات بازداشت اعضای گروه تروریستی سنی های تندروی داعش در شهرهای “مولتان، بهاولپور و دیره غازی خان” انجام شد.

مردم مسلمان پاکستان در حالی به استقبال جشن‌های عید سعید قربان می روند که دولت برای پیشگیری از اقدامات تروریستی و خرابکارانه تدابیر امنیتی را در نقاط مختلف این کشورتشدید کرده است.

عید قربان که در پاکستان معروف به “عید بزرگ” است، از امروز چهاشنبه به مدت ۵ روز در سراسر پاکستان جشن  گرفته می شود و مردم این کشور از هفته ها قبل خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این عید آماده کرده اند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا