اخبارجهانجهان اسلام

پرچم علوی در عید غدیر در جوار حرم امام حسین علیه السلام به اهتزاز در می آید

مدیریت حرم مطهر امام حسین علیه السلام پذیرای هیئتی از حرم مطهر علوی بود و پرچمی را که در عید غدیر خم در جوار حرم امام حسین علیه السلام به اهتزاز در می‌آید، دریافت کرد.

احمد محمد جاسم الحلاوی، تولیت آستان مقدس حسینی گفت: با برادران خدمتگزار حرم حضرت امیرالمومنین علیه السلام دیدار کردیم و آنان در حالی که پرچم روز غدیر را در دست داشتند، آن را به عنوان هدیه امام علی بن ابی طالب علیه السلام به فرزندش امام حسین علیه السلام به این حرم تقدیم کردند.
 
وی افزود: قرار است این پرچم در روز عید غدیر در جوار مرقد امام حسین علیه السلام به اهتزاز در بیاید.
 
تولیت آستان مقدس حسینی گفت: اهمیت عید غدیر بر همه مسلمانان و بر همگان پوشیده نیست، به ویژه اینکه آن را عید الله الاکبر می دانند.
 
عبدالهادی الابراهیمی، یکی از اعضای اداری حرم مطهر علوی گفت: با توصیه عیسی الخرسان، تولیت آستان مطهر علوی، به مناسبت عید غدیر پرچم ها و بنرها توزیع شده  است.
 
وی تاکید کرد: این پرچم و بنرها در بقاع متبرکه عراق و برخی اماکن دیگر توزیع شده است و انشالله در عید غدیر خم به مناسبت این عید برافراشته خواهد شد.
 
الابراهیمی تصریح کرد: توزیع و نصب پرچم و بنر از سوی تولیت حرم مطهر علوی برای ما اهمیت دارد و با این کار عید غدیر را معرفی می کنیم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا