اخبارجهانجهان اسلام

بررسى وضعيت آب رسانى در ايام اربعين حسينى توسط موسسه مصباح الحسين عليه السلام

موسسه فرهنگی نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام از مراكز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع ، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس كربلا که از سال گذشته به طور مجدانه پیگیر اجرای پروژه “زیارت اربعین ۲۰۳۰ میلادی با حضور ۵۰ میلیون زائر” است و به صورت منظم و هفتگی جلساتی را با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه برگزار کرده، در جلسه اخیر خود به بررسی موضوع تأمين آب در ایام اربعین حسينى پرداخت.

این موسسه در جلسه هفتگی خود که به ریاست شیخ مصطفی محمدی، رئيس اين موسسه و با حضور دیگر کارشناسان و متخصصان و برخی مسئولان مربوطه برگزار شد، جوانب مختلف این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سید عادل هاشم الموسوی، یکی از اعضای مجری این طرح، طی اظهاراتی به خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه گفت: در جلسه این هفته نقطه نظرات زیاد و مفیدی توسط حاضرین مطرح شد و برخی راه های حل کمبود آب در ایام اربعین مقدس حسينى مورد بحث قرار گرفت.

از سوی دیگر عبدالامیر الخرسان، مدیر اداره آب شهر مقدس کربلا که مهمان جلسه این هفته بود نیز برخی ملاحظات و نقطه نظرات را مطرح کرده و تعدادی از راهکارهای مناسب برای حل این مسأله را مطرح کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا