اخبارجهانجهان اسلام

موافقت نخست وزیر عراق با طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” وابسته به موسسه مصباح الحسین علیه السلام

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله از موافقت “محمد شیاع السودانی” نخست وزیر عراق با طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” وابسته به این موسسه خبر داد.

در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی، رئیس موسسه مصباح الحسین علیه السلام، طی اظهاراتی گفت: جناب “محمد شیاع السودانی” نخست وزیر محترم دولت عراق موافقت رسمی خود با طرح “منشور حمایت از ایتام عراق” که از سوی موسسه مصباح الحسین علیه السلام مطرح شده و دنبال می شود را اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: یک نسخه از فایل کامل تحقیقات و بررسی های انجام شده در مورد “منشور حمایت از ایتام عراق” که تهیه و آماده کردن آن حدود دو سال و نیم زمان برد، به دست جناب نخست وزیر رسید و ایشان آن را مطالعه و بررسی کرد و در نهایت موافقت خود را با آن اعلام نمود.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی ادامه داد: جناب نخست وزیر تشکر خود را از موسسه مصباح الحسین علیه السلام به خاطر تهیه این منشور اعلام کرد و دستور داد که فورا کمیته ای متخصص برای کمک رسانی و حمایت از ایتام بر اساس اصول و چارچوب های مطرح شده در این منشور، تشکیل شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا