اخبارجهانجهان اسلام

فارغ التحصيلى نونهالان مهدكودک حسنا در شهر مقدس کربلا

مهدکودک حسنا وابسته به مؤسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا، جشن فارغ التحصیلی نونهالان خود را برگزار کرد.

از جمله پروژه های این مؤسسه، برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت برای شکوفایی استعدادها و توانایی های ذهنی، علمی و فرهنگی کودکان است.

مهدکودک حسنا که از سال ۲۰۱۶، فعالیت خود را آغاز نمود، فعالیت های آموزشی،  فرهنگی و مذهبی خود را بر پایه مِتُد درسی بین المللی مونته سوری پیش می برد.

گفتنی است، این مهدکودک امسال برای پنجمین سال متوالی جشن فارغ التحصیلی کودکان خود در سال 2022-2023 را برگزار کرد.

مراسم فارغ التحصیلی مهد حسنا، با انجام برخی فعالیت های سرگرم کننده و با مشارکت نونهالان دختر و پسر این مهدکودک برگزار شد که نشان از موفقیت روش تدریس این مهدکودک و برخورداری از مربیان مجرب آن داشت.

در این مراسم به همه کودکان، گواهینامه فارغ التحصیلی اعطا شد تا مشوقی سازنده برای ساختن آینده این کودکان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی محمدی، رئیس مؤسسه مصباح الحسین علیه‌السلام خاطرنشان کرد: این موسسه با تمام توان، در جهت مراقبت از کودکان تلاش می‌کند. چرا که دوران کودکی، زیربنای اولیه ساخت انسان و به طور کلی جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: طرح مهدکودک حسنا چیزی فراتر از توسعه رویکرد موسسه مصباح الحسین علیه السلام در پرتو آموزه های دین مبین اسلام، و انجام فرامین اهل بیت علیهم السلام و توصیه های آیت الله العظمی شیرازی دام ظله است.

رئیس موسسه مصباح الحسین علیه السلام ضمن عرض تبریک به نونهالان و خانواده های محترمشان، برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا