اخبارجهانجهان اسلام

حضور موسسه مصباح الحسین در نشست کمیته فعالیت های داوطلبانه نخست وزیری عراق

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا، به نشست کمیته فعالیت های داوطلبانه نخست وزیری عراق، دعوت شد و در پاسخ به این دعوت رسمی، نمایندگانی از این موسسه در این نشست شرکت کردند.

این موسسه با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن بدست خبرگزاری اخبار شیعه رسید، ضمن اعلام این خبر افزود: عبدالصاحب الکشوان، مدیر موسسه مصباح الحسین علیه السلام به نمایندگی از این موسسه در این نشست شرکت کرد و حضوری فعال در آن داشت.

این بیانیه افزود: الکشوان در نطق خود در این نشست به معرفی فعالیت های گسترده فرهنگی و نیکوکاری موسسه مصباح الحسین علیه السلام در طول سال در شهرهای مختلف عراق پرداخت و اشاره ای نیز به داشتن برخی فعالیت های در دیگر کشورها داشت.

وی طی سخنانی، به فعالیت موسسه مصباح الحسین علیه السلام در راستای پیشبرد طرح ” میثاق حمایت از ایتام عراق” اشاره کرد و به لزوم حمایت قانونی برخی دستگاه های مربوطه از این طرح پرداخت.

این بیانیه در پایان اعلام کرد که حاضرین در این نشست، فعالیت های بشر دوستانه و نیکوکارانه موسسه مصباح الحسین علیه السلام را مورد تمجید قرار دادند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا