اخبارپاکستانجهان

هلاکت و دستگیری ۱۲ تروریست در پاکستان

ارتش پاکستان در چندین عملیات مختلف در مجموع ۱۲ تروریست را بازداشت یا به هلاکت رساندند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: در ادامه عملیات های ضد تروریستی ارتش پاکستان در مناطق مختلف این کشور در شبانه روز گذشته ۳ تروریست هلاک و ۹ تن دیگر بازداشت شدند.

این بیانیه افزود: در یکی از این عملیات های امنیتی – اطلاعاتی که در منطقه “تانک” از نواحی ایالت بلوچستان این کشور انجام شد، سه تروریست از جمله یک سرکرده تروریستی کشته و ۲ تن دیگر پس از جراحت شدید در جریان تبادل آتش با نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گفته منابع خبری عملیات دیگر ارتش پاکستان در منطقه “میرانشاه” از نواحی وزیرستان شمالی این کشور انجام شده که طی آن ۷ تروریست از جمله یک سرکرده تروریستی تحت تعیب از گروه تروریستی حافظ گل بهادر دستگیر شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: تروریست های بازداشت شده در فعالیت های تروریستی متعدد به ویژه کشتار هدفمند نیروهای امنیتی و همچنین شهروندان بی گناه دست داشته و به شدت تحت تعقیب سازمان های امنیتی بوده اند.

لازم به ذکر است عملیات های ضد تروریستی ارتش و سایر نهاد های امنیتی پس از موج جدید حملات تروریستی در این کشور طی یک سال گذشته بطور قابل توجهی افزایش یافته، به گونه ای که سخنگوی ارتش پاکستان اخیرا اعلام کرد در این مدت بیش از ۸ هزار عملیات کوچک و بزرگ ضد تروریستی در این کشور انجام شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا