آمریکااخبارجهان

دانش آموزان مسلمان اهداف جدید تبعیض های اسلام هراسانه در آمریکا هستند

شورای روابط آمریکایی-اسلامی در گزارشی اعلام کرد که دانش آموزان مسلمان بیش از قبل هدف تبعیض‌های اسلام هراسانه در آمریکا قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه به نقل از «آناتولی» شکایت‌ها در مورد حوادث مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان مسلمان 63 درصد افزایش یافته است، در حالی که 27 درصد از مسلمانان نیز با مشکلات موسسات مالی در آمریکا مواجه هستند.

کوری سیلور»، رئیس بخش تحقیقات و حمایت شورای روابط آمریکایی-اسلامی در این باره گفت: قلدری و زورگویی در مدارس و کلاس‌های درس بسیار افزایش پیدا کرده و این برای ما بسیار نگران کننده است، چرا که به نظر می‌رسد کودکان هدف اصلی هستند.

سیلور همچنین با اشاره به اینکه علیرغم کاهش 23 درصدی شکایت‌ها، همچنان روند رو به افزایش اقدامات ضد مسلمانان در آموزش و بانکداری وجود دارد، افزود: موسسات مالی بر اساس اعتقادات مذهبی حساب های بانکی را باز و بسته می کنند که این امر تراکنش های بانکی را برای مسلمانان به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است.

او با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط مؤسسه سیاست اجتماعی و تفاهم در ماه مارس گفت: 27 درصد از مسلمانان آمریکا در خصوص موسسات مالی با مشکلاتی روبرو هستند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا