اخبارایرانجهان

تداوم محدودیت ها برای مداح منتقد نظام ایران

حمید علیمی مداح منتقد نظام ایران که مدتی است با محدودیتها و موانعی در ایران مواجه شده است از یک پیام رسان داخلی حذف شد.

کاربران ایتا هنگام مراجعه به کانال علیمی با این پیام مواجه می‌شوند که ” متاسفانه به علت تخلف در نشر محتوا، امکان مشاهده مطالب این گفت و گو وجود ندارد.”

وی یکماه قبل با انتشار توییتی خبر داد که اداره اطلاعات اصفهان تلفنی قبل از جلسه به او اطلاع داده است که طبق مصوبه شورای تامین استان اجازه روضه خوانی در اصفهان را ندارد.

برخی کاربران حامی نظام ایران هم در پاسخ گفتند این کانال طرفداران مداح منتقد بوده است و نه کانال خود حمید علیمی که به دلیل تخطی از مقررات این پیام رسان و در پی گزارش کاربران بسته شده است.

مواضع منتقدانه این مداح بویژه در شبکه اجتماعی توییتر همواره از موضوعات داغ رویارویی و صف کشی موافقان و مخالفان نظام ولایت فقیه می باشد از جمله توییت کنایه آمیز ایشان به سخنان اخیر رهبر ایران که نوشت: “قدرت تحلیل فقط ; زمستان سخت اروپا”. این توییت ناظر به سخنرانی اخیر رهبر ایران است که گفته بود که مسائل گوناگون کشور قابل رفراندوم نیست و افزوده بود که : “مگر همه مردم که باید در رفراندوم شرکت کنند امکان تحلیل آن مسئله را دارند؟ “.

پیش از فرارسیدن فصل سرمای سال گذشته رهبر و مقامات ایران در تحلیلی پیش بینی کرده بودند که اروپا در زمستان سخت با کمبود انرژی مواجه خواهد شد و به توافق هسته ای با ایران بازخواهد گشت ، تحلیلی که محقق نشد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا