اخبارجهانجهان اسلام

از شهر مقدس کربلا تا کرکوک .. ادامه فعالیت های نیکوکارانه مصباح الحسین علیه السلام در ماه مبارک رمضان

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا، امسال نیز مانند سال های گذشته، بر فعالیت های فرهنگی و نیکوکاری خود در ماه مبارک رمضان بیش از دیگر ماه های سال، افزوده است.

بر همین اساس، یکی از اقدام ها و طرح هایی که امسال توسط این موسسه فعال، دنبال شد، طرح توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بوده است.

در همین راستا مسئولان موسسه مصباح الحسین علیه السلام با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند در ادامه اجرای این طرح بشر دوستانه، این موسسه با همکاری “جمعیت خیریه طوزخورماتو” تعدادی از بسته های معیشتی آماده شده را در میان خانواده های نیازمند و ایتامِ استان کرکوک در شمال غرب عراق توزیع کرد.

در بخشی از این بیانیه که نسخه ای از آن بدست خبرگزاری اخبار شیعه رسید، آمده: موسسه مصباح الحسین علیه السلام در طول ماه مبارک رمضان که طرح توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتب را دنبال می کرد، به توزیع بسته های معیشتی در شهرهای مختلف عراق و برخی شهرها در کشورهای اسلامی به عنوان بخشی از اقدام ها و فعالیت های این موسسه پرداخت. خانواده های نیازمند و ایتام در استان کرکوک عراق نیز از این بسته ها بی نصیب نماندند.

این بیانیه افزود: خانواده های دریافت کننده این بسته های غذایی هم از توجه و اهمیت آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله و مراکز مرتبط با دفتر معظم له به این خانواده ها، به ویژه در سایه اوضاع اقتصادی و معیشتی سختی که در آن به سر می برند، تشکر و قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا