اخبارجهانجهان اسلام

فعالیت های قرآنی موسسه فرهنگی “دارالمهدی والقرآن الحکیم” در ماه مبارک رمضان در اصفهان

موسسه فرهنگی “دارالمهدی والقرآن الحکیم” از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله، در شهر اصفهان، در طول ماه مبارک رمضان، برنامه ها و فعالیت های پر شور قرآنی برگزار کرد.

بر همین اساس کلاس های قرآنی، برای برادران و خواهران برگزار گردید و تعداد زیادی از علاقمندان در این کلاس ها شرکت کردند.

گفته می شود در مجموع ۱۷ کلاس برای آقایان در زمینه روخوانی مقدماتی، روخوانی، روان خوانی، تجوید تکمیلی، صوت و لحن در رده های سنی مختلف برگزار گردید.

۲۸ کلاس نیز برای خواهران در زمینه های مختلف قرآنی، تفسیر، احکام، شرح نهج البلاغه، دعای صباح، مهدویه و همچنین خطبه فدکیه در سنین گوناگون برگزار شد.

این کلاس ها، در طول شبهای ماه مبارک رمضان برگزار شد و در مجموع ۶۹۰ نفر از برادران و ۳۶۰ نفر از خواهران در این کلاس ها شرکت کردند.

لازم به ذکر است، در پایان ماه مبارک رمضان و در شب عید فطر، از کلیه ی افراد شرکت کننده در این دوره های قرآنی با هدایای نفیس تقدیر می شود.

شایان ذکر است، تاریخ تاسیس فعالیت های این موسسه فرهنگی به توصیه مرجع راحل، آیت الله العظمی سید محمد شیرازی قدس سره، در سال ۱۳۷۵ شمسی بوده و هم اکنون با ارشادات بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله به فعالیت های خود ادامه می دهد و موجب تاسیس جلسات قرآنی زیادی در شهر اصفهان و شهرستان های وابسته شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا