اخباراروپاجهان

ادامه پخش مسابقه استعداد یابی “شيعه وُیس” توسط مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

مجموعه رسانه اى امام حسين عليه السلام، پخش فصل دوم برنامه عظیم و بین المللی استعداد یابی “شيعه وُيس” را از طریق شبکه سوم خود ادامه می دهد.

در همین راستا “قاسم فهد” مدیر دفتر مرکزی اروپای مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام طی اظهاراتی گفت: مسابقه بین المللی استعداد یابی “شیعه ویس” که اولین مسابقه حسینی در سطح جهان است، در لندن ادامه دارد و رقابت کنندگان در مرحله ای حساس در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی در ادامه افزود: در این مرحله ۹ مسابقه دهنده، در حال رقابت با یکدیگر هستند. این مرحله از مسابقه، از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

او در مورد هدف برگزاری این مسابقه گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقه، تشویق جوانان شیعه در کشورهای غربی به خدمت کردن به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با حنجره و صدای زیبایشان است.

“قاسم فهد” همچنین گفت: در مجموع در این دوره ۷۲ شرکت کننده حضور داشته اند که در برابر کمیته داوران با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

گفتنی است، کمیته داوران شامل مداحان و خادمان سرشناس اهل بیت علیهم السلام از جمله نزار قطری، ملا علی فاضل، ملا راشد حیدر، دکتور سید عمار نقشوانی، سید معصوم عباس نقوی، و سید جلال معصومی هستند. 

لازم به ذکر است در مراسمی كه روز شنبه ١٣ اسفند ١٤٠١ در شهر لندن برگزار شد، از همه ى افرادى كه به نوعى در توليد اين مسابقه ى بزرگ شيعه سهيم بودند تقدير به عمل آمده بود.

شايان ذکر است شبکه امام حسین عليه السلام ۳ به زبان انگليسى را مى توان از طریق ماهواره اسکای و همچنین پلتفرمهای اینترنتی مثل اپل تی وی، روکو، آمازون فایر و اپلیکیشن هاى آى اُ اس و اندرويد موبایلی و همچنين وب سایت مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام مشاهده نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا