اخبارجهانجهان اسلام

شرکت موسسه مصباح الحسین علیه السلام در اولین کنفرانس کودکان ناشنوا

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا، در اولین کنفرانس ویژه کودکان ناشنوا شرکت کرد.

گفتنی است، اولین کنفرانس علمی ویژه کودکان ناشنوا از سوی موسسه ریاحین ویژه کودکان ناشنوا، در منطقه “حی الحسین” برگزار شده و تعدادی از موسسه ها و نهادهای مربوطه و نیز کارشناسان و متخصصان در این زمینه در آن حضور یافتد.

در این کنفرانس موضوعات و مسائل و مشکلات مختلف حوزه کودکان ناشنوا مورد بحث قرار گرفت و شرکت کنندگان به تبادل نظر در این باره پرداختند.

شیخ مازن التمیمی، مسئول بخش توسعه در موسسه مصباح الحسین علیه السلام و بهاء العابدی مسئول میدانی این موسسه به نمایندگی از موسسه مصباح الحسین علیه السلام در این کنفرانس شرکت کردند و با توجه به تجربیات مختلف این موسسه در زمینه های مختلف، حضور فعالی در ارائه نقطه نظرات گوناگونی داشتند.

شیخ التمیمی همچنین در چند دقیقه به شرح مختصر فعالیت های موسسه مصباح الحسین علیه السلام در زمینه های مختلف پرداخت و به برخی موارد در زمینه کمک به خانواده هایی که کودکان ناشنوا دارند هم اشاره ای داشت و نیز از آمادگی کامل این موسسه برای همکاری با سازمان ها، نهادها و موسسه های مختلف جهت ارائه کمک و خدمات گوناگون به کودکان ناشنوا خبر داد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا