اخبارجهانجهان اسلام

برگزاری نشست مبلغین توسط یکی از مراکز مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی در بغداد

مرکز اندیشه اسلامی اهل البیت علیهم السلام از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در بغداد، در آستانه ماه مبارک رمضان، نشست مبلغین را در این شهر برگزار کرد.

این نشست با هدف عمل به توصیه ها و رهنمودهای آیت الله العظمی شیرازی دام ظله مبنی بر آماده سازی زمینه برای استقبال از ماه مبارک رمضان، برگزار گردید.

گفته می شود ده ها تن از مبلغین، وعاظ، خطبا، روحانیون و طلاب علوم دینی در این نشست شرکت کرده و با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند تا از این طریق بتوانند به بهبود سطح کیفی فعالیت ها و برنامه های تبلیغی خود در ماه مبارک رمضان، گامی موثر و عملی برداشته باشند.

در همین راستا علی السرای، مدیر مرکز اندیشه اسلامی اهل البیت علیهم السلام طی اظهاراتی به خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه در این باره گفت: این نشست هر سال در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود. سال های گذشته نیز این نشست باعث شده که سطح کیفی فعالیت مبلغین بالا رود و تجربیات آنان رد و بدل شود.

گفتنی است، در آستانه ماه مبارک رمضان مراکز مختلف مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی دام ظله در شهرها و کشورهای مختلف جهان برنامه های گوناگونی برای آماده سازی جهت استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار می کنند.

این برنامه های متنوع شامل نشست های فکری و فرهنگی، توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی میان نیازمندان و ایتام در نقاط مختلف جهان، آماده کردن برخی طرح ها و برنامه ها برای طول ماه رمضان، می شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا