اخبارجهان

از موافقان و مخالفان پیشبینی زمین لرزه تا جستجوی علائم ظهور؛ دانشمند هلندی باز هم پیشگویی کرد

با آغاز مارس، سومین ماه از ماه های میلادی توییت ها و ویدیوهای فرانک هوگربیتس دانشمند هلندی که روزهای ابتدایی این ماه را خطرناک توصیف کرده بود بیشتر دست به دست می شود.

وی که زمین لرزه بزرگ یک ماه گذشته در مرز ترکیه و سوریه را پیشبینی کرده بود پیشبینی کرده زمین لرزه دیگری نیز در راه است.

این روزها زمین آرام وقرار ندارد ……

بعد از زلزله ترکیه، لرزیدن شرق و غرب زمین و فعال شدن آتش فشانها و عقب رفتن دریاها و حتی خشک شدن ونیز!

بعد از زلزله ترکیه گمانه زنی ها درباره فعال شدن گسل های ایران هم شدت گرفت و ترس از فاجعه احتمالی تهران که بارها پیش از این درباره آن هشداد داده شده بود.

در این بین فرانک هوگربیتس، دانشمند هلندی که بحث‌های زیادی را درباره زمین لرزه‌ها و ارتباط آن با حرکت سیارات و تغییراتی که در فضا رخ می‌دهد، به راه انداخت و زمین لرزه بزرگ اخیر در مرز ترکیه و سوریه را پیشبینی کرده بود، بار دیگر با یک پیشبینی، جنجال به راه انداخت و موجی از موافقان و مخالفان را در توییتر به دنبال خود کشاند.
او گفته همگرایی هندسه حیاتی سیاره ای در 2 و 5 مارس می تواند منجر به فعالیت لرزه ای بسیار بزرگ شود، شاید حتی یک زلزله عظیم در حدود سوم یا چهارم مارس و یا در روزهای ششم و هفتم مارس؛ به هر حال او آغاز ماه مارس میلادی را بحرانی خواند!

در کنار موج انتقاداتی که علیه این دانشمند هلندی به راه افتاده و پژوهشگران و زلزله شناسانی که پیش بینی زمین لرزه را غیر ممکن دانسته و میدانند، صالح محمد، زمین شناس عراقی با تایید مدعی فرانک هوگربیتس، روز هشتم مارس را روز موعود خوانده و اما زمین لرزه را خفیف تر از زمین لرزه ترکیه دانسته است؛ او می گوید ماه کامل، روز هشتم مارس دقیقا در همان حالت روز ششم فوریه خواهد بود… تاریخی که از اذهان لا اقل مردم ترکیه و سوریه هیچگاه فراموش نخواهد شد.

محمد صالح اما در پیشگویی هایش امید هم داده و گفته با توجه به فاصله زیاد زهره و مشتری و مریخ شدت خسارت زمین لرزه آتی کمتر خواهد بود.

با بیشتر شدن شمار پیشبینی‌ها و از قضا تحقق آنها، بار دیگر شایعات و گمانه زنی¬ها در مورد نقش هارپ در فعال شدن گسل¬ها، زمین لرزه¬های پیاپی، فوران آتش¬فشان¬ها ودیگر رویدادهای عجیب و غریب شدت گرفت مخصوصا با دست به دست شدن ویدیوهایی از مشاهده نورها و یوفوها و توده¬های ابری با اشکال غیر متعارف؛ از سوی دیگر و با پدید آمدن شکافها و حفره¬های عمیق در ترکیه و لبنان بسیاری علامت¬¬های ظهور حضرت بقية الله عجل الله تعالی فرجه الشریف را بین این رویدادهای آخر الزمانی جستجو می¬کنند؛

چراکه بر پایه تعالیم و آموزه¬های دینی ظهور حضرتش در سالی با حوادث غریب و پر از زلزله و اختلافات شرق و غرب خواهد بود.

در بحبوحه این اختلافات و اتفاقات اما موضوعی که حائز اهمیت است و مهمترین وظیفه یک شیعه منتظر می¬باشد چیزی نیست جز معرفت به امام معصوم …

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا