اخبارجهانجهان اسلام

چهاردهمين سالگرد تاسيس مجموعه رسانه‌ای امام حسين علیه السلام

همزمان با فرارسيدن سوم شعبان المعظم سالروز ميلاد با سعادت امام حسين عليه السلام، مجموعه رسانه اى امام حسين علیه السلام چهاردهمين سالگرد تاسيس خود را جشن گرفت.

 مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام، ۱۴ سال قبل، به امر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در تاریخ  26 جولای 2009 میلادی برابر با سوم شعبان 1430 قمری با شعار حسینیه‌ای فراتر از کهکشان تاسیس شد. 

این مجموعه رسانه ای، با مالکیت شش شبکه جهانی و یک آژانس خبری در پنج قاره جهان به پنج زبان زنده دنیا برای میلیون‌ها مخاطب خود، برنامه تولید و پخش می‌کند.

لازم به ذکر است (مجموعه رسانه‌ای امام حسین علیه السلام) که توسط برخی از مقلدین بزرگ مرجع جهان تشيع آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله اداره می‌شود، تنها مجموعه ى مستقل شیعه است که از برخی مراجع عظام تقلید در قم مقدس و نجف اشرف تأییدیه کتبی گرفته است. 

برنامه‌های این مجموعه رسانه‌ای به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو در بسیاری از کشورهای جهان تولید و پخش می‌شود و از طریق ماهواره‌ هاى ياهست،نيل ست، ترک ست، اسکای و همچنین اینترنت، باکس تی وی ها و تلفن همراه به مخاطبان در سراسر كره زمين ارائه می‌گردد.

لازم به ذکر است مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام تا پایان سال 2022 بالغ بر ۴ میلیون و صد و نه هزار دقیقه برنامه به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی تولید و پخش کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا