اخبارجهانجهان اسلام

معرفی فعالیت های آموزشی «دارالمصباح الشعائری» در شهر مقدس کربلا

دارالمصباح الشعائری وابسته به مؤسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا همچنان دوره های آموزشی هفتگی خود را برگزار می کند، که از طریق آن آموزش های هنر خطابه توسط متخصصان این حوزه برای ده ها نوجوان ارائه می شود.

محمد السیلاوی، مسئول این مجموعه در این زمینه توضیح داد: دارالمصباح الشعائری برای بسیاری از جوانان و نوجوانان که استعداد صوتی دارند، جذاب است و آنها را گرد هم می آورد.

وی در ادامه افزود: این مرکز به دنبال توسعه و طبقه بندی خدمت رسانی صحیح به شعائر حسینی است که همچنین به آموزش درس هایی در زمینه تلاوت قرآن کریم و آشنایی با احکام شرعی می پردازد.

همچنین عبدالصاحب الکشوان، از مسئولان مؤسسه مصباح الحسین علیه السلام توضیح داد که راه اندازی این مجموعه در عمل به رهنمودها و توصیه های آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله مبنی بر توجه و رسیدگی به جوانان و نوجوانان پسر و دختر به طور خاص و جامعه به طور عام صورت گرفته است.

شایان ذکر است، مدیریت دارالمصباح الشعائری از تداوم ثبت نام برای تمامی افرادی که توانایی ایراد خطابه را دارند و مایل هستند توانمندی های خود را توسعه دهند و از استعداد خود در راه رضایت خدا و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف استفاده نمایند، اعلام می دارد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا