اخبارجهانجهان اسلاممرجعیت شیعه

صدور جواز صرف کامل سهم امام علیه السلام برای زلزله زدگان خوی از سوی آیت الله العظمی شیرازی دام ظله

بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله، در پاسخ به استفتائی در مورد صرف سهم امام برای کمک به آسیب دیدگان زلزله خوی، پاسخ مثبت داده و جواز این کار را صادر فرمودند.

گفتنی است، یکی از مقلدان معظم له با ارسال پرسشی به بخش استفتائات وب سایت رسمی معظم له، از آیت الله العظمی شیرازی دام ظله پرسیدند: لطفاً نظر مبارکتان درباره صرف سهم امام عليه السلام برای آسيب ديدگان زلزله شهرستان خوی را اعلام بفرمائيد؟

آیت الله العظمی شیرازی هم در پاسخ فرمودند: السلام عليکم و رحمة الله و برکاته .. حادثه زلزله شهرستان خوی که جان شماری از مومنان را گرفت و مردم آن دیار را بی خانمان و متضرر ساخت، موجب تاسف و تاثر گردید. اینجانب برای جان باختگان، از درگاه الهی طلب مغفرت دارم و این حادثه را به بازماندگان آنها تعزیت عرض می کنم. لذا از کلیه برادران ايمانی می خواهم به یاری زلزله زدگان بشتابند و برای این منظور مجازند از تمام وجوهاتی چون خيرات، زکوات، صدقات و سهم مبارک امام عليه السلام استفاده نمايند. از خدای متعال، شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، جبران خسارت برای آسیب دیدگان و اجر جزيل برای همگان مسألت دارم.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا