اخبارجهانجهان اسلام

تشویق جوانان به ازدواج توسط یکی از مراکز مرتبط با دفتر آیت الله العظمی شیرازی

موسسه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله در شهر مقدس کربلا در اقدامی نیکوکارانه، به توزیع هدایایی در میان جوانانی که تازه ازدواج کرده اند، اقدام ورزید.

این موسسه در بخشی از بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر کرد و نسخه ای از آن بدست خبرگزاری اخبار شیعه رسیده، نوشته: توزیع این هدایا در میان جوانانی که تازه ازدواج کرده اند با هدف تشویق و ترویج مساله ازدواج، و نیز خوشحال کردن بیشتر این جوانان، صورت گرفت‌.

این بیانیه افزود: البته در این اقدام، جوانانی انتخاب شدند که بیش از دیگران نیازمند بودند و با این کار، در چنین وضعیت اقتصادی و معیشتی، کمک اندکی نیز به زندگی آنان خواهد شد.

گفتنی است، در بخشی از این اقدام، چند دست اتاق خواب شامل تخت خواب و بخش های همراه آن به زوج های جوانِ ساکن شهر مقدس کربلا اهدا شد که یکی از اصلی ترین بخش های جهزیه به شمار می رود.

مراسم توزیع این هدایا با حضور تعدادی از مسئولان دفتر آیت الله العظمی شیرازی از جمله حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی شیرازی، برگزار شد.

در همین حال “علی کمونه” نماینده سازمان ملل و مدیر برنامه توسعه ای (UNDP) در شهر مقدس کربلا، این اقدام موسسه ى حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مورد تحسین قرار داد و آن را گامی مبارک خواند.

لازم به ذکر است، موسسه نیکوکاری، فرهنگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ۲۰ سال پیش همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها بنا نهاده شد و در طول این مدت فعالیت هاى بسیاری زیادی در زمینه های مختلف انجام داده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا