اخبارجهانجهان اسلام

برگزاری دومین نشست تحقیقاتی درباره طرح “چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر”

دومین نشست تحقیقاتی درباره طرح “چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر” در مقر موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی دام ظله، در شهر مقدس کربلا برگزار شد.

جلسه دوم این نشست نیز با حضور تعدادی از مسئولان، کارشناسان و فعالان دانشگاهی برگزار گردید.

از جمله افراد حاضر در این نشست، مهندس “باسم عباس” مدیر پیشین برنامه ریزی عمرانی، مهندس “مازن الیاسری” مدیر پیشین شهرداری شهر مقدس کربلا، مهندس “فائز ابو طحین” مدیر پیشین اداره برق شهر مقدس کربلا، بودند.

در این نشست مواضع مختلفی مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت و حضار نسبت به اهمیت ویژه اجرای طرح “چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر” تاکید کردند و درباره آثار و فواید اجرای چنین طرحی صحبت کردند.

صلاح الجشعمی، مدير بخش حقوقى موسسه مصباح الحسین علیه السلام در این نشست طی اظهاراتی بر اهمیت دعوت از کارشناسان و مسئولان بیشتری برای شرکت در چنین نشستی تاکید کرد تا بتوان راحت تر، بهتر و کارشناسانه تر در راستای اجرای این طرح گام برداشت‌ و به یک نقشه راه کامل دست یافت.

عبدالصاحب الکشوان، مدیر موسسه مصباح الحسین علیه السلام نیز طی اظهاراتی بر اهمیت طرح “چشم انداز اربعین ۲۰۳۰ با حضور ۵۰ میلیون زائر” در میان طرح ها و برنامه های این موسسه اشاره کرد و گفت که بر همین اساس این موسسه به دنبال آماده کردن طرح جامع و کاملی برای اجرای آن است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا