اخبارجهانجهان اسلام

  • بازدید یک هیات رسانه ای بریتانیایی از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام

“سید رووف الحکیم” مدیر اجرایی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام از بازدید یک هیات رسانه ای بریتانیایی که شامل فعالان رسانه ای و فعالان شیعه در بریتانیا هستند، از این مجموعه خبر داد.

وی که از استقبال کنندگان این هیات رسانه ای بود، افزود: در بازدید این هیات از مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام، بر لزوم تلاش برای نشر معارف و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در جامعه بریتانیا تاکید کردیم.

او همچنین گفت: از جمله اعضای حاضر در این هیات بریتانیایی، “ظاهر عبدالرضا” سفیر دانشگاه بریتانیا بود. این میهمانان از بخش های مختلف مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام بازدید کردند.

سید “رووف الحکیم” در این دیدار همچنین گفت: بر عهده رسانه های هدف دار که پیروان اهل بیت علیهم السلام آن را اداره می کنند لازم و واجب است که مسئولیت بزرگ نشر اصول و معارف و اخلاق اهل بیت علیهم السلام را در دستور کار خود قرار دهند به ویژه اینکه اقلیت های شیعه در کشورهای مختلف جهان از جمله بریتانیا نیاز شدیدی این موضوع دارند

مدیر اجرایی مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام افزود: اهمیت دادن به جوانان شیعه توسط این رسانه ها با هدف معرفی و نشر علوم و فرهنگ رسول خدا صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام، باید در اولویت باشد زیرا این جوانان و کودکان نیاز بیشتری به این مساله دارند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا