اخبارپاکستانجهان

دعوت سازمان های شیعی به حمایت از خانواده های سیل زده پاکستان

تعدادی از سازمان های شیعی در جهان، امروز، چهارشنبه، با صدور بیانیه ای مشترک، از مسلمانان سراسر جهان خواستند که به حمایت از سیل زدگان پاکستان بپردازند.

در بخشی از این بیانیه که نسخه ای از آن بدست خبرگزاری اخبار شیعه رسید، آمده: بر همه مسلمانان جهان به ویژه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام واجب است که دست یاری به سوی برادران پاکستانی خود دراز کنند، به ویژه اینکه در آستانه فصل زمستان به سر می بریم و روزهای سختی در پیش است.

این بیانیه افزود: وضعیت بحرانی که سیل در پاکستان به وجود آورده، امر را بر ما واجب می کند که به عنوان مسلمان به ویژه اتباع اهل بیت علیهم السلام، در حد توان به حمایت از برادران مسلمان خود در پاکستان به خصوص خانواده های اسیب دیده بپردازیم.

بیانیه این سازمان های بین المللی شیعی همچنین افزوده: سیل های اخیر در پاکستان، تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر را از خانه و کاشه خود آواره کرده و به ۱۰۰ هزار خانه آسیب رسیده و نزدیک به یک میلیون نفر بر اثر آن جان باخته یا زخمی شده اند.

لازم به ذکر است، موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام چند روز پیش اعلام کرد که با همکاری سازمان بین المللی (IHC) کمک هایی را برای تعدادی از خانواده های آسیب دیده از سیل در شهر کویتا در پاکستان ارسال کرده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا