اخبارجهانجهان اسلام

امضای توافق نامه همکاری میان موسسه مصباح الحسین علیه السلام با اداره آمار شهر مقدس کربلا

موسسه فرهنگی – نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام از مراکز مرتبط با دفتر بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، در راستای برنامه و فعالیت های اربعینی خود، توافق نامه همکاری با اداره آمار شهر مقدس کربلا امضا کرد.

بر اساس این توافق نامه، مقرر گردید برخی گزارش های میدانی از سوی موسسه مصباح الحسین علیه السلام و مرکز آمار در ایام اربعین حسینی علیه السلام رد و بدل شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

در همین راستا “حسین العادلی” مدیر روابط عمومی موسسه مصباح الحسین علیه السلام طی اظهاراتی به خبرنگار خبرگزاری اخبار شیعه گفت: امضای این توافق نامه، به منزله اولین گام و اقدام برای اجرای فعالیت هایی در طرح “چشم انداز زیارت ۵۰ میلیون زائر اربعین در ۲۰۳۰” است.

وی در ادامه افزود: بر اساس آمار و اطلاعاتی که موسسه مصباح الحسین علیه السلام قرار است تقدیم اداره آمار کند، بررسی اعداد و ارقام برخی مراکز خدمت رسانی است که باید به ۵۰ میلیون زائر خدمات ارائه دهند.

العادلی ادامه داد: در بازدیدی که از اداره آمار شهر مقدس کربلا داشتیم، با جناب استاد “عباس طامی عناد” رئیس مرکز آمار شهر مقدس کربلا دیدار کرده و درباره برنامه های موسسه مصباح الحسین علیه السلام برای طرح “چشم انداز زیارت ۵۰ میلیون زائر اربعین در ۲۰۳۰”، مطالبی را بیان کردیم و در مقابل ایشان نیز آمادگی کامل اداره آمار برای همکاری در این زمینه را اعلام کرد.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا