اخبارایرانجهان

جسارت یک نماینده مجلس ایران به ساحت امام زمان عجل الله فرجه الشریف

حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس ایران گفت: “حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان عجل الله فرجه هم مقدم تر است “. 

در طول چهل سال پس از استقرار نظام ولایت فقیه در ایران همواره دین و بویژه مقدسات و معتقدات شیعه دستاویز و ابزار سوء استفاده و اهرم سیاسی نظام ایران بوده است .

نماینده رفسنجان در مجلس ایران گفته: “حفظ نظام حتی از حفظ جان امام زمان عجل الله فرجه هم مقدم تر است “.

این اولین باری نیست که یک مسئول در نظام ایران مقدسات و معتقدات شیعه را دستاویز اهداف و منافع سیاسی خود قرار می دهد و در طول چهل سال اخیر همواره رهبر ایران را نایب امام زمان نامیده و دستورات او را همسنگ دستورات آن حضرت عجل الله تعالی فرجه می‌دانند.

همواره مواضع و سخنرانی های مسئولان عالی نظام ایران و ائمه جمعه و نمایندگان رهبر این کشور در استانها،موجب وهن مذهب شده و حتی منجر به بی حرمتی بخشی از مردم ایران بویژه نسل جوان به نمادهای مذهبی و حرمت شکنی نسبت به لباس روحانیت شده است. 

از سوی دیگر نظام ایران حجاب شرعی زنان را، از یک واجب فقهی تبدیل به یک پایه ی اقتدار سیاسی خود کرده و با این اجبار حکومتی آن‌هم با روشهای خشن و غیر انسانی که هیچ مبنای دینی ندارد نفرت و انزجار بخشی از زنان و دختران جوان به حجاب اسلامی را دامن زده است.

حسین جلالی، نماینده هتاک به ساحت امام زمان عجل الله فرجه در بخش دیگری از سخنانش رهبر ایران را به امام اول شیعیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام تشبیه کرد.

از بزرگترین خیانتهای نظام ولایت فقیه به مبانی تشیع این است که رهبر ایران را علی زمان و نایب و جانشین امام زمان عج الله فرجه می خوانند و طبعا مخالفان و منتقدان، او را دشمن امام علی علیه السلام و مخالف جانشنینان امام زمان و به تبع، خود حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه قلمداد می کنند.

آیت الله خمینی رهبر پیشین ایران نیز گفته بود که حفظ نظام از اوجب واجبات است و در جای دیگری گفته بود : حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام زمان عجل الله فرجه باشد اهمیتش بیشتر است.

نظام ایران و نمایندگان منصوب شورای نگهبان مستاصل از سرکوب معترضان در ایران پس از دو ماه خونریزی و کشتار بیش از 300 نفر و مجروح ساختن هزاران تن این بار به خود این جسارت را می دهند که به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه اهانت کنند؛ تا شاید از طریق انتساب خود به حضرات معصومین که به حکم لایقاس بنا احد خیالی‌ست باطل؛ به حکومت خویش شرعیت ببخشند! 

غافل از اینکه برای نسل‌های y و z این حنا دیگر رنگی ندارد. 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا