اخبارجهانجهان اسلام

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در کشورهای مختلف جهان

شیعیان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در برخی شهرها و کشورهای مختلف جهان، در آستانه، ۸ ربیع الاول، سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، به برگزاری مراسم سالروز شهادت این امام همام می پردازند.

به همین مناسبت مراسمی با حضور  آیت الله سید احمد حسینی شیرازی دام ظله، فرزند بزرگ مرجع جهان تشیع، آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله، در حسینیه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در کشور کویت برگزار شد.

در این مراسم که صدها تن از شیعیان اهل بیت علیهم السلام حضور داشتند، حجت الاسلام شیخ موید موید به سخنرانی در مورد بخش هایی از زندگی امام حسن عسکری علیه السلام پرداخت‌.

از سوی دیگر مراسمی نیز با حضور ده ها تن از عاشقان اهل بیت علیهم السلام، در مقر مرکز سیده ام البنین سلام الله علیها، از مراکز مرتبط با دفتر آیت الله العظمی حسینی شیرازی دام ظله، در شهر ماجنگا در کشور مادگاسکار برگزار گردید.

در حسینیه آل یاسین در شهر سیدنی استرالیا هم شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گردهم آمده و به عزاداری برای امام حسن عسکری علیه السلام پرداختند.

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام نیز در دفتر آیت الله العظمی حسینی شیرازی دام ظله، در شهر مقدس قم برگزار گردید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا