اخبارجهانجهان اسلامعراق

حضور پر شورعاشقان اهل بیت علیهم السلام در مشایه شهر مقدس سامرا

در سالروز شهات امام حسن عسکری علیه السلام، همه ساله شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام از اقصی نقاط عراق با پای پیاده عازم شهر مقدس سامرا می شوند.

شبکه خبری دجله عراق، دوشنبه با اعلام این خبر به نقل از فرمانده عملیات شهر مقدس سامرا از تدوین دو طرح امنیتی و خدماتی در راستای آمادگی برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات در شهر مقدس سامرا در سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام خبر داد.

سرلشکر «علی مثجل مالکی» فرمانده عملیات شهر مقدس سامرا گفت: این فرماندهی اقدام های متعددی را برای پذیرایی از میلیون‌ها زائر که به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام برای زیارت بارگاه مطهر امامین عسکریین و سید محمد علیه السلام و مقبره ابراهیم بن مالک اشتر به این شهر می آیند، انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه به همین مناسبت دستور عملیات صادر شده، گفت: این عملیات شامل دو طرح مهم است که یکی تامین امنیت و حفاظت لازم از زائران در مسیرها و جاده ها و عملیات استقبال و بازرسی در مرزهای استان و هماهنگی با فرماندهان شهرهای مجاور برای شناسایی و جلوگیری فعالیت و تحرک گروه‌های تروریستی است.

وی افزود: طرح دوم که با همکاری و مشارکت مقام های محلی استان صلاح الدین و شهرستان های تابعه آن انجام می شود، شامل ارائه بهترین خدمات برای زائرین از طریق موکب‌های حسینیه دارای مجوز و تامین غذا، آب و خدمات درمانی و بهداشتی است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا