اخبارجهانجهان اسلام

قدر دانی سازمان شیعه رایتس واچ از خادمان زیارت اربعین

سازمان شیعه رایتس واچ از تلاش‌های صادقانه‌ی خادمان زیارت اربعین حسینی قدر دانی  نمود.

سازمان جهانی «شیعه رایتس واچ » مراتب تشکر و قدر‌دانی عمیق خود را از تمامی کسانی که به صورت خالصانه در راستای هرچه‌ بهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی و بزرگداشت شهدای همیشه زنده واقعه کربلا در کشور عراق و سراسر دنیا تلاش کردند ابراز داشت.

این سازمان در بیانیه‌ای که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری «اخبار شیعه» رسیده از مراجع  عظام تقلید، طلاب برجسته حوزه‌های علمیه، تولیت و پرسنل عتبات عالیات عراق و خادمین زائران و موکب‌ها و هیئات حسینی تشکر کرد.

شیعه رایتس واتچ از خدای عزوجل خواست تا به تمامی کسانی که در این زمینه فعالیتی انجام دادند اجر وافر دهد و آن را باعث سنگینی ترازوی اعمالشان در قیامت قرار داده و به بهترین نحو به آنها پاداش عطا فرماید.

این سازمان همچنین از تلاش‌های فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان‌های عراق و همچنین دولت مرکزی این کشور در شهر بغداد به دلیل نقش پر رنگ آنها در تامین امنیت و تسهیل امر تردد زائران قدردانی کرد و از تک تک نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر نمود.

این سازمان همچنان از موفقیت این مراسم بزرگ که خدای متعال آن را نشانه‌ای برای همه‌ی جهانیان و اثباتی بر عدل و داد حسینی و بزرگی منزلت حضرتش قرار داده است عمیقا ابراز خرسندی نمود.

در همین راستا این سازمان از دولت‌ها و دستگاه‌های امنیتی در کشورهای مختلف جهان به دلیل همکاری با موکب‌های حسینی در کشورشان به منظور هرچه پرشورتر برگزار شدن مراسم زیارت اربعین در سراسر جهان تشکر و قدر دانی نمود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا